Project Life



Met ingang van 1 juli (release nieuwe jaarlijkse catalogus) brengt Stampin' Up een nieuwe lijn met producten voor Project Life uit. 
Van huis uit ben ik geen scrapper, maar PL lijkt mij wel wat! Geen gedoe, gewoon de sleeves vullen met foto's, journals en andere dingetjes... 

Toch heb ik onderstaande LO (layout) niet 'even' gemaakt, het moet voor mij wel kloppen :-) Ondanks dat het mijn eerste keer PL was, ben ik niet ontevreden... 
Binnenkort maar meer foto's laten afdrukken! 



Project Life, je komt het steeds meer tegen. Het is dé trend op het gebied van fotoalbums maken. Maar hoe zit het nou precies? Album, page protectors, journalingcards… duizelt het je met al die termen? Wat houdt het allemaal in? Wat ís Project Life eigenlijk? 

Project Life is oorspronkelijk een idee van Becky Higgins, een Amerikaanse scrapbookster. Zij kreeg het in haar drukke leven met drie kinderen niet meer voor elkaar om al hun foto’s en verhalen vast te leggen in scrapbooks, oftewel: creatieve fotoalbums. Toch wilde ze de herinneringen niet verloren laten gaan. Ze verzon een makkelijker systeem, om de foto’s en verhalen geordend te bewaren. Dit werd het beroemde ‘Project Life’.

Om zelf een Project Life fotoboek te maken, heb je nodig: je foto’s, een album, page protectors (hoesjes), een basisset met kaartjes en een pen om je herinneringen op te schrijven. Lijm en schaar zijn in de basis niet nodig. Het enige dat je doet bij Project Life in de simpelste vorm, is je foto’s en kaartjes in de hoesjes schuiven en je herinneringen op de kaartjes schrijven. That’s it. Een kind kan de was doen. (Of je laat het ook lekker meedoen met Project Life ;-))*

*Bron : 18elf.nl


2 opmerkingen

  1. Hij is leuk geworden, Kris!

    groetjes,

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een heel leuke manier om herinneringen te bewaren! Lekker snel met die mapjes.
    Fijn weekend,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen