Stamp-A-Stack 'Happy Birthday'


Hoi allemaal ! De vakantie is weer voorbij hier, Sem is vanaf vandaag weer lekker naar school, Alec is op de psz geweest vanmorgen... Zo'n vakantie vliegt voorbij.
Het was heel gezellig beide mannen thuis te hebben en 's ochtends niks te moeten. Toch is het wel weer lekker dat we weer in het gareel zitten ;-) Ik kom zelf ook wat aan meer dingen toe, zoals het uitwerken en voorbereiden van een aantal workshops...




Deze kaartjes heb ik gemaakt als voorbeeld voor de komende Stamp-A-Stack. Tijdens de SAS gaan we 8 - 10 kaartjes maken in het thema 'Happy Birthday' en werken we met drie leuke stempelsetjes en wat fellere kleuren dan jullie normaal van mij gewend zijn.

De kaarten zullen jullie misschien wel bekend voorkomen, de ene kaart heb ik nagemaakt uit de catalogus (ik vond 'm zoooo leuk!) en de andere is een CASE van mezelf ;-) Op het moment ben ik druk bezig wat andere voorbeelden te maken, maar die laat ik pas na de SAS zien...

Vind je het ook leuk om te komen en met een hele stapel kaartjes naar huis te gaan ?
De SAS is op zaterdag 17 mei van 13.00 - 16.00. De kosten zijn 15,- en als je die dag voor meer dan 25,- aan Stampin' Up! producten bestelt, dan krijg je 2,50 korting op de SAS ! Inschrijven kan via krista@zokris.nl.


Deze producten heb ik gebruikt :


1 opmerking