Thanks !


En nog steeds hadden jullie een kaartje van me tegoed ;-) Door alle drukte de afgelopen dagen ben ik er niet aan toegekomen deze kaart te bloggen...
Het weekend zijn we bezig geweest, o.a. moederdag gevierd (de jongens hebben op school prachtige kado's gemaakt) en een bbq bij mijn schoonouders gehad.

Daarnaast ben ik druk bezig met allerlei bakdingen, Mei is bakmaand... Bruidstaarten, cupcakes, cake pops, koekjes... Naast Stampin' Up! is bakken/ koken ook echt een passie van mij.

Het is weer een kaartje met de White Washing techniek geworden. Ik vind het een heel leuke techniek om te doen. Inkleuren is lekker zen ;-) Ik kan dan ook niet wachten tot de release van de Blendabilities !






Deze producten heb ik gebruikt om de kaart te maken :





Fijne dag nog en tot van de week !

 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen