Mini Coffee Cups

In Amerika gebruiken ze ze al tijden om koffie mee te nemen en ook hier in Nederland zie je deze bekers steeds vaker opduiken.
Ik heb deze bekers in mini formaat. Ze worden waarschijnlijk gebruikt om espresso in te doen, maar ik heb er kleine chocolaatjes in gedaan.

Maar eerst heb ik de bekers voorzien van een stukje DSP, wederom uit de paper stack die vanaf 1 juli te bestellen is. In de paper stack zitten verschillende designs. In totaal krijg je 48 dubbelzijdige papiertjes, van elk design zitten er vier blaadjes in de paper stack.

Natuurlijk heb ik het ook weer gecombineerd met bijpassende inkt : Hello Honey (ik vind de naam al leuk!), Blackberry Bliss (ja, de combi geel en paars begint te wennen) en (persoonlijk vind ik dat de mooiste) Lost Lagoon.
Lost Lagoon doet me bijna Baja Breeze vergeten ;-)

Het bekertje is afgewerkt met ook een nieuw artikel, het Hello Honey stitched satin ribbon. Dit lint is ook vanaf 1 juli te bestellen, ook in de andere nieuwe In Color kleuren.

En ook de gebruikte tekst stempels zijn nieuw en komen uit de set Work of Art.

Heb jij de nieuwe catalogus nog niet ? Je kan deze bij mij bestellen voor 3,50 excl. verzenden. Bestel je vanaf 1 juli voor meer dan 50,- aan Stampin' Up! producten, dan krijg je 3,50 korting op je bestelling (dan is dus je catalogus gratis !)






Voor de rest heb ik gebruik gemaakt van deze producten :



* Het punch pack is helaas uitverkocht !

Heel fijne zondag nog !

 photo Groetjes-2.png

1 opmerking

  1. Geweldig zag deze bekertjes ook al als swap in houten voor bij komen, heb je ze uit de USA besteld of zijn ze hier in NL te koop.
    Je hebt ze SUper leuk gepimpt.
    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen