Kadootjes voor de juffen

Gister had Alec de laatste dag voor de zomervakantie op de peuterspeelzaal en Sem heeft vandaag zijn laatste schooldag. Wat is het afgelopen jaar voorbij gevlogen !

Om de juffen te bedanken voor het afgelopen jaar en om ze een fijne vakantie toe te wensen heb ik een klein presentje gemaakt.

Stampin' Up! heeft super leuke doosjes in het assortiment, zoals onderstaande Kraft Gift Boxen, naast deze heeft Stampin' Up! ook iets grotere doosjes (de Extra-Large Gift Boxes) en doosjes met een venstertje (de Decorative Window Gift Boxes). De doosjes zijn zo in elkaar te vouwen en in een mum van tijd heb je een leuk kadootje om te geven !







Naast de Kraft Gift Boxen heeft Stampin' Up! ook de Tag a Bag Gift Boxen. Deze rechthoekige doosjes heb je ook zo in elkaar gevouwen. Het acetaat zit er ook bij, je kunt zo heel leuk zien wat er in zit. En ook heel leuk : de doosjes zijn food save ! Dus je kunt er ook zelfgebakken koekjes in doen !

Ik heb er nu voor gekozen om de juffen lekkere douchegel te geven in miniverpakking.





Deze producten heb ik gebruikt :
(klik op de thumbnails om naar mijn webwinkel te gaan)





 photo Groetjes-2.png

1 opmerking

  1. Wat ziet dat er gaaf uit zeg. Erg leuk. Jammer dat ik die juf niet ben... :-) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen