Challenge #50: Kleurenchallenge


De vakantie zit er hier bijna weer op, we hebben even een korte break gehad met het SU-per Challenges DT team. Vanaf vandaag kan je weer elke week meedoen met de challenges ! We beginnen vandaag met een kleurenchallenge.

Ik vond 'm best lastig, ik houd niet zo van paars zoals je weet, maar ik wilde met deze kleuren een kerstkaart maken (je kan tenslotte niet vroeg genoeg beginnen he). En, ook niet onbelangrijk : ik heb vorige week al vast nieuw producten mogen pre-orderen, want de herfst/ winter catalogus komt over twee weken uit ! Dat is ook een van de voordelen van demonstratrice zijn :-) Je snapt natuurlijk wel dat ik van mijn nieuwe goodies gebruik wilde maken...








Als basis heb ik gebruik gemaakt van het nieuwe Kraft cardstock. Deze is net wat anders van kleur dan het Crumb Cake cardstock, een beetje de kleur van de kant-en-klaar doosjes, als je ze kent...

De Dictionary stempel heb ik gebruikt om de achtergrond mee te stempelen in Crumb Cake. De randen van de kaart heb ik gesponst met Whisper White Craft inkt. De sponjes die ik daarvoor gebruikt heb zijn ook van Stampin' Up!, ze zijn heel fijn in gebruik, ze zijn een stuk zachter dan de schuursponsjes die ik eerst gebruikte. En, ik knip elk sponsje altijd in zes partjes, zodat ik voor elke kleur een ander sponsje kan gebruiken, zo hoef ik de sponsjes ook niet na een keer gebruik weg te gooien.

De kerstboom is een heel nieuwe stempel en zit in de set Festival of Trees. Ik heb de bijpassende pons gebruikt om de boom uit te ponsen.
De tekst is ook al zo'n leukerd, dit is een hostess set genaamd Good Greetings en deze set heeft allerlei tekstjes in dat leuke lettertype.



Deze producten heb ik gebruikt :





Dit was het weer voor nu ;-) Binnenkort zal je wel meer voorbij zien komen, gemaakt met nieuwe producten uit de nieuwe mini catalogus.

1 september gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit, dus mocht je wat willen bestellen, mag je dat doorgeven op krista@zokris.nl.

De nieuwe catalogus gaat 28 augustus in, dus je hebt dan nog een paar dagen je wensen door te geven...

Fijne dag !


 photo Groetjes-2.png


Geen opmerkingen