Thanks so much....


Ja, en toen had ik weer wat bedankkaartjes nodig. Omdat ik net mijn nieuwe 'I love Lace' stempel binnen had, moest ik deze gebruiken, dat snap je wel ;-)

De 'I love Lace' stempel is kaartgroot (11,7 x 14,4 cm groot), hoewel ik 'm niet als achtergrondstempel gebruikt heb. Ik heb de stempel met VersaMark inkt (dat is transparante inkt, ideaal om mee te embossen) afgedrukt op Crumb Cake papier, er wit embossingpoeder over gestrooid, het overtollige poeder eraf getikt en alles verhit. En dan krijg je een heel gaaf effect, ik vind het net echt kant....

De basiskaart heb ik weer van het Kraft papier gemaakt, het blijft een favorietje !





Deze producten heb ik gebruikt 







 photo Groetjes-2.png

3 opmerkingen

  1. Ontzettend leuk kaartje zeg!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikheb het kaartje in het echie mogen bewonderen, en het is echt een hele gave stempel!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa hij is leuk!! En de love lace staat ook op mijn verlanglijst inmiddels :-)

    BeantwoordenVerwijderen