Inspire Create Share : Conventie 2014


INSPIRE.
CREATE.
SHARE.


Waar ik ontzettend naar uit heb gekeken was in een flits weer voorbij. Ik heb het over de conventie van Stampin' Up! Drie dagen met ruim 600 andere Stampin' Up! demonstratrices doorbrengen, klinkt niet slecht he ?



Dit jaar werd het gehouden in Brussel, middenin het centrum. Donderdagochtend reed ik samen met drie andere meiden richting Brussel. Bij het hotel aangekomen bleek dat er al aan aantal meiden eerder gearriveerd waren van de groep waarmee we geboekt hadden. Dus eerst iedereen gedag gezegd, ingecheckt en de spullen naar de hotelkamer gelegd.
Eind van de middag zijn we gauw een broodje gaan eten, want we werden om 19.00 uur verwacht in het Square, waar de conventie gehouden werd. Gelukkig lag het op loopafstand van het hotel.

Bij inchecken kregen we al een hoop goodies, ik zal ze verderop in deze post laten zien. Ik kreeg een leuke handtas met het Stampin' Up! logo, twee stempelsets, wat kits om makes and takes te doen, een koffiebeker, pins, en naamtag met polsbandje (deze had je nodig voor prize patrol).

Die avond werd er een workshop gehouden, hiervoor moesten we ons van te voren inschrijven. Omdat ik wat moe was had ik geen zin om te workshoppen, maar heb lekker daar gezeten en met iedereen gekletst. De kit heb ik mee naar huis genomen, kan ik binnenkort mooi in alle rust de workshop maken.
We kregen zelfs een eigen naamstempel ! Hoe gaaf is dat ?



Vrijdag verwelkomde Shelli ons tijdens de general session, tijdens deze session werden we flink verwend met leuke goodies en ik won een prize patrol ! Ik kreeg de Watercolor Winter kit...
Verder werden er leuke presentaties gehouden en workshopjes. Ook konden we naar aanleiding van die workshops make and takes doen, maar ook deze heb ik mee naar huis genomen.
Tussendoor lekker geluncht, met mijn vriendinnen en anderen gekletst, koffie gedronken, even de stad in geweest...

Tussendoor moesten we vrij snel wat eten, want het was awards night. Tijdens de awards night werd iedereen die flink gepresteerd had in het zonnetje gezet. Daarna was er een afterparty met een mega toetjes buffet ! 's Avonds lagen we bekaf in bed. Wat was het leuk !

De volgende dag begon weer met een general session en wederom werden we weer verwend met goodies.
Ook zaterdag konden we workshops volgen en make and takes doen. Eind van de dag weer een general session en, jawel, werden we weer verrast met een prachtige stempelset met bijpassende framelits.

's Avonds zijn we met de meiden nog gezellig uit eten geweest en zondagochtend vertrokken we al weer richting huis.
Ik heb genoten ! Volgend jaar weer !



Mijn goodies en workshoppakketjes


Vind je het leuk om een compilatie te zien van het weekend, bekijk dan het filmpje maar eens...



Wil je hier nou volgend jaar ook bij zijn ? Dat kan wanneer je je aanmeld als demonstratrice. Niet alleen kan je dan naar dit soort evenementen toe, je mag als demonstratrice ook producten met 20% korting kopen. Je bent niet verplicht om als demonstratrice workshops of party's te geven, mits je maar een kwartaalomzet van 300 euro haalt. Voor meer informatie mag je altijd bellen of emailen !

Meld je je deze week nog aan, dan krijg je zes maanden lang elke maand een gratis pak designer papier kado ! Deze actie geldt tot 24 oktober...



 photo Groetjes-2.png

Geen opmerkingen