SU-per Challenges #62 : Kraft




Hoi allemaal ! Na convention kreeg ik een opdracht om 500 koekjes in cowboystijl te maken, hartstikke leuk ! Ik ben er bijna een week mee zoet geweest... Daarna ben ik nog bezig geweest met Halloween koekjes en wat eenhaps gebakjes, je begrijpt dat SU er even bij in geschoten is. Komende weken ga ik dat helemaal goed maken, ik heb al weer wat leuke projectjes/ workshopjes bedacht....

Gister ben ik aan het werk gegaan met Kraft cardstock voor de nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. Omdat ik de Bloom with Hope stempelset ook nog nooit gebruikt heb (ja, ik weet het, er ligt teveel ongebruikt materiaal in mijn kast...) wilde ik daarmee wat gaan doen. Laat ik nou ook nog wat setjes ongebruikte Blendabilities hebben liggen... Wat een fijne markers zijn dat zeg ! De Blendabilities zijn op alcohol basis en daarom blenden ze ook zo mooi. In elk setje zitten drie markers in dezelfde kleurstellingen. In totaal zijn er 12 setjes Blendabilities te koop, een setje Skin Tone markers en een Color Lifter.

De Bloom with Hope stempelset is helaas niet te koop, maar wel te verdienen bij een party of workshop (op locatie). Mail me voor meer informatie !




Bekijk dit filmpje maar eens als je wilt weten hoe het werkt met de Blendabilities.



Deze producten heb ik gebruikt bij het maken van mijn kaart :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot gauw maar weer !






Geen opmerkingen