Serie kaartjes


Hoi allemaal !

Kan je de kaartenserie van de bloghop van vorige week herinneren ? Ik vond de designs zo leuk dat ik nog maar een paar series gemaakt heb, steeds met ander designer series papier.

Voor de eerste twee series heb ik alleen de "Thanks" thinlit gebruikt omdat ik wat bedankkaartjes nodig had. Omdat de "Thanks" thinlit nogal breed is, paste ie niet mooi op een kaart van 14 x 10,5. Daarom heb ik de laatste letter eraf geknipt en het tekstje "YOU" erbij geplakt. Net zo makkelijk.

De thinlits uitstansen met het foilpapier vind ik een super effect geven ! Ook heb ik de thinlits uitgestanst met het Glimmer Paper, maar dat ging even wat lastiger, ook met een stukje waxpapier en een extra stuk cardstock tussen de platen. Nadat ik de sandwich een paar keer door de Big Shot heen-en-weer gedraaid had, kon ik de teksten redelijk uit het Glimmer Paper halen.


Klik op de afbeeldingen om ze groter te bekijken.






 

  
 





 





 






Deze producten heb ik gebruikt bij het maken van de kaarten. Klik op de plaatjes om bij mijn webwinkel te komen.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot volgende keer !









4 opmerkingen