Mini Treat Bag !




Tijdens het doorlopen van mijn foto's kwam ik er achter dat ik dit zakje nog niet gepost had... 
De Mini Treat Bag Thinlits zijn samen met de Butterflies Thinlits toch wel mijn favorietjes uit de lente/ zomer catalogus. Een combinatie van deze twee kon ook niet uitblijven. De vlinder heb ik gestanst met het Gold Foil papier, dat geeft een prachtig effect. 
Het onderste randje van het zakje is washi tape, ook zo'n leuk product! Op een of andere manier gebruik ik washi tape nauwelijks en dat is zonde, want ik heb wel een doosje vol rolletjes liggen... 

Met dit zakje doe ik ook mee met de Five Days Art Chain... Elly nomineerde mij en dit is voor mij een stok achter de deur om wat meer te gaan posten :-p



Deze producten heb ik gebruikt. 
Wist je dat je 24/7 Stampin' Up! producten kan shoppen ? Klik op de plaatjes hier onder om bij mijn webshop te komen. 

Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het langskomen en tot morgen !








Geen opmerkingen