Dazzling Diamonds




Bling, bling. Ik ben er gek op. Tenminste, op mijn kaartjes en projectjes. En als het niet too much is. Rhinestones gebruik ik bijna altijd. Wat ik al tijden niet gebruikt heb en wat ik wel heel erg leuk vind, zijn Dazzling Diamonds. Vroegah had Stampin' Up! alleen Dazzling Diamonds Stampin' Glitter in het assortiment. Ik heb het heel wat gebruikt.
Naast het DD glitter is er nu ook Glimmer Paper in Dazzling Diamonds en Dazzling Details, een soort glitterlijm achtig iets... 

Ik vond het wel weer leuk om de Stampin' Glitter er bij te pakken en er iets mee te maken. De Four Feather stempelset vond ik uitermate geschikt om te gebruiken en deze van een laagje glitter te voorzien ;-)



Hoe deze kaart tot stand is gekomen heb ik gefilmd. En natuurlijk waar het eigenlijk om ging : het gebruik van Dazzling Diamonds Stampin' Glitter. Veel kijkplezier !






Deze producten heb ik gebruikt :
Built for Free Using: My Stampin Blog




Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer !







1 opmerking