Vlinders




Een aantal weken terug - ergens eind januari - heb ik speciaal voor de teamdag een workshopje ontwikkeld voor alle collega demonstratrices die er waren, zodat ze deze workshop ook thuis konden gaan geven.

De workshop heb ik afgelopen vrijdag zelf ook gebruikt, alleen heb ik er een andere draai aan gegeven en heb i.p.v. ballonnen vlinders gebruikt (originele workshopje post ik binnenkort nog wel eens).
Uiteindelijk heb ik bij deze workshop drie verschillende stempelsets gebruikt. Wel heb ik dezelfde kleuren gebruikt. 


Er is vrijdag hard gewerkt en het was reuze gezellig, de dames gingen met het tasje en wel drie kaarten naar huis. 







Vind je het ook leuk dit setje eens te gaan maken, op donderdag 2 april ga ik deze workshop bij mij thuis geven. De workshop duurt van 19.30 uur tot 22.00 uur en de kosten zijn € 15,-. Geef je op via krista@zokris.nl.  



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog









2 opmerkingen