SU-per Challenges #84




Goedemorgen ! Het belooft een heerlijke dag te worden ! Eindelijk echt lenteweer... Daar past mijn bijdrage voor SU-per ook prima bij. Ik heb alleen zitten worstelen met de kleurencombinatie. Het zijn dan wel pastelkleuren, maar toch niet mijn favoriet. Ik denk dat ik groen nog erger vind dan geel :-p Het erge is nog dat ik de combinatie zelf bedacht heb, haha...
Anyway, het is uiteindelijk gelukt. De takjes en de geponste bloem heb ik gemaakt met retired producten, normaal gesproken gebruik ik geen retired producten, maar ik vond dat ik ze bij deze challenge prima kon gebruiken voor een keer. Doe je ook mee met onze challenge ?





Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Geniet van het weer, fijne dag vandaag !





1 opmerking

  1. Hai,
    Nou ik vind het een prachtig mandje geworden hoor!!!
    Maare...wel een lastige combi....ik heb volgens mij vrij weinig in deze kleuren....ja een beetje achtergrondpapier...dat basis. Nouja....we gaan zien of ik er nog wat van kan brouwen.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen