Brushstrokes



Hi ! Hierbij laat ik je mijn andere uitspatting zien van afgelopen weekend... Wederom weer een nieuwe achtergrondstempel gebruikt : Brushstrokes. Zoals je ziet heeft ook deze stempel een watercolor effect. Watercolor is helemaal hip nu. Ik houd d'r van.
De bloemen komen - net als de kleine spettertjes - uit de set Awesomely Artistic. Fantastische set, je zal wel meer kaarten/ projecten van mij zien binnenkort.

En hoe vind je het woordje 'thanks' ? Het is een sentiment in hout en het heet Expressions Natural Elements. Naast 'thanks' zitten ook 'congrats' en 'celebrate' in een verpakking. In totaal ontvang je 15 van deze woorden, van vijf elk, als je een pakje bestelt.



Deze producten heb ik gebruikt : 

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne maandag verder !





2 opmerkingen