Watercolor Wash



Goedemorgen ! Wat een druilerige ochtend he ? Het is prima weer om lekker binnen te blijven en een kaartje te maken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik normaal gesproken het weekend weinig aan mijn stempels kom. 
Gisteravond waren we niet al te laat thuis, de kinderen waren logeren en ik kreeg ineens inspiratie wat te gaan doen. Deze kaart is een beetje een CASE van Stampin' Up! zelf. 

De nieuwe achtergrondstempels vind ik zo gaaf. Een van mijn nieuwe achtergrondstempels is de Watercolor Wash. Met zo'n achtergrond heeft je kaart eigenlijk niet veel meer nodig toch ? Een paar spettertjes uit de Gorgeous Grunge stempelset in zilver, een vlinder uit de Butteflies Thinlits uitgestanst uit Vellum Cardstock en de tekst "hello" uit de nieuwe set Greetings Thinlits.

Van de week zal ik de andere kaartjes laten zien van mijn productieve dag gister ;-)

Een heel fijne zondag nog en ga jij nog wat stempelen ?



Deze producten heb ik gebruikt : 

Built for Free Using: My Stampin Blog




Geen opmerkingen