Floral Wings - #TGIFC12



Al even had ik de Floral Wings stempelset in de kast liggen, maar zoals met zoveel nieuwe producten, had ik er nog niet mee gespeeld... Deze kaart is een bijdrage voor de challenge van TGIF Challenges.


De achtergrond heb ik met de Large Polka Dot Embossingfolder door de Big Shot gehaald en deze op een basiskaart van Whisper White Thick cardstock geplakt.

De vlinder heb ik afgedrukt met Smoky Slate inkt, daarna heb ik de roosjes in So Saffron in de open vlakken gestempeld en ten slotte heb ik de blaadjes met Mossy Meadow afgedrukt. Doordat de stempelset van photopolymeer is, is het vrij eenvoudig de vlinder zo op te bouwen.

Natuurlijk kon wat Metallic Thread Silver en de Rhinestones Basic Jewels niet ontbreken.




Deze stempelset is alleen te krijgen wanneer je Stampin' Rewards verdiend hebt, door bijvoorbeeld een workshop/ party te organiseren en dan voor minimaal € 200,- om te zetten. Of door een bestelling van € 200,- of meer plaatsen.



Het systeem is ten opzichte van vorige jaren wat veranderd. In bovenstaande tabel kan je aflezen hoeveel Stampin' Rewards je krijgt bij een bepaalde omzet/ bestelling.
Het is je misschien wel opgevallen dat je voorheen een bepaald aantal euro's gratis te besteden had. Nu krijg je een percentage van het bestelde bedrag (vanaf € 200,-)

Voorbeeld : je hebt een workshop geboekt en op de betreffende avond is er voor  € 250,- omgezet door jou en je gasten. In de tabel is af te lezen dat je voor 10% van het omgezette bedrage Stampin' Rewards krijgt, dat is dan € 25,-. Dat bedrag is vrij te besteden uit alle lopende catalogi, waar onder ook de Hostess sets, die je achterin de catalogi kan vinden.



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog

Hele fijne dag vandaag !





Geen opmerkingen