SU-per Challenges #98 : Case It



Goedemorgen ! Vanaf vandaag kan je weer meedoen met een nieuwe challenge van SU-per Challenges. Deze keer is het de bedoeling om de kaart van Gonny te CASEn of elementen van haar kaart te gebruiken. Ik heb ervoor gekozen om met streepjes te werken. En ik heb de ZoKris kleurencombinatie gebruikt voor deze kaart.

De achtergrond is gemaakt met de Brushstrokes achtergrondstempel. Deze heb ik met Stampin' Write Markers ingekleurd. Het doet een beetje retro aan, vind ik..
Verder heb ik gebruik gemaakt van de Endless Thanks stempelset. De takjes heb ik uitgestanst met een retired sizzlit, ik meen dat ie Little Leaves heet.

Doe je ook mee met de ZoKris kleurencombinatie ? Tot 15 augustus kan je je kaart linken in {deze} post.



Built for Free Using: My Stampin Blog



Hele fijne dag vandaag !!






2 opmerkingen