#TGIFC11

Woensdag is eigenlijk filmpjesdag... ik weet het, ik heb de laatste tijd een beetje verzaakt... Nu zitten we middenin de zomervakantie, de kinderen zijn beiden zes weken thuis en aangezien ik geen eigen hobbykamer heb, gaat filmen niet. Ik heb een hoop leuke projecten klaarliggen en ik ga het ook helemaal goed met je maken, ik weet alleen nog niet wanneer. Zodra er tijd en ruimte (en stilte !) is ga ik weer aan de slag. Tot die tijd moet je het doen met gewoon wat kaartjes/ projecten.

Ik moet zeggen dat de tijd voorbij vliegt, ik zag net dat de laatste post met gemaakte kaart eind juni was - shame on me ! 

Nu naar mijn nieuwe kaartje... Deze heb ik gemaakt voor de TGIF challenge. Deze keer mocht ik me uitleven op een schets. Een heel leuke schets ! 

Ik heb het mezelf alleen iets moeilijker gemaakt. Marieke van Gewoon Marieke is bezig met haar interieur en had laatst wat kleuren gepost van de verf die ze in haar huis aan het gebruiken is. Ik vond die kleurencombinatie zo leuk dat ik ook met die kleuren aan de slag wilde. De gebruikte kleuren in mijn kaart zijn : Basic Gray, Pool Party, Lost Lagoon en Hello Honey.
Je kan zelf ook meedoen en een kaart/ project maken met deze kleuren, doe dan mee met de ZoKris Kleurenchallenge.



Dit is de eerste kaart, de komende dagen zal ik je nog wat kaarten met deze kleurencombinatie laten zien. 



Deze materialen heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag nog ! Miezert het bij jou ook ?





2 opmerkingen

  1. Mooi kaartje . Heel herkenbaar wat je zegt over ruimte en stilte . Ik heb ook geen eigen knutselkamer , maar ik was zo productief de laatste maanden dat ik heel wat kan laten zien.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sarah ! Ik ga je blog even bekijken, ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt !

      Verwijderen