Project Life : kermis




Er is kermis... Kermis in Blaricum. Voor de volwassenen betekent het een paar dagen feesten in de kroegen, voor de kinderen betekent het rondlopen tussen alle attracties en diverse ritjes maken. Al even had Sem de aanplakbiljetten gezien, hij wilde er zo graag heen en bleef elke dag vragen. Kleine broer deed even hard mee.

Gister was het eindelijk zo ver. Het was flink druk en knettergezellig. De mannen wilden wel eens in de zweefmolen, voor Alec was dat een eerste keer. Hij vond het prachtig ! Na een paar rondjes in diverse attracties gedaan te hebben en wat rondgelopen te hebben vond ik het wel weer welletjes.


En zoals je ziet heb ik wat (redelijk goede) foto's kunnen maken. Gisteravond maar meteen een Project Life (PL) pagina gemaakt.
Zoals ik van de week al vermeldde heb ik enige tijd geleden wat PL producten aangeschaft. Stampin' Up! heeft een en ander te koop, waaronder albums, fotohoezen en Project Life kaartjes. Het handige van het gebruik van voorgedrukte kaartjes is dat je vrij snel klaar kan zijn met de pagina. Ideaal voor iedereen die zijn foto's leuk wil 'inplakken', maar er niet teveel tijd aan kwijt wil.



Er zijn diverse maten albums op de markt, ik heb twee formaten in huis en ik ben nu bezig in het 6" x 8" album. De gebruikte kaartjes zijn uit een kit van vorig jaar en nu niet meer te koop. Kijk gerust eens in mijn webwinkel, daar vind je alle PL benodigdheden van SU.

Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog








Geen opmerkingen