Project Life, mijn start...


Is het echt vier weken geleden dat ik voor het laatst geblogd heb ? De weken
zijn voorbij gevlogen !

De laatste vier weken heb ik ook niks met SU gedaan...geen zin, te warm, geen tijd...gewoon vakantie. We hebben een heerlijke vakantie gehad, met vele dagjes weg , leuke dingen doen en dan wil ik het liefst alles vastleggen op camera... alleen...

Foto's maken....dat is wel een dingetje...ik denk er niet aan om een rits foto's te maken als we een dagje uit zijn of op vakantie zijn. Ik ben blij als ik een of twee (goede!) foto's heb eind van de dag. Ik ben gewoon geen fotograaf. Ik heb geen fancy fototoestel, maar maak mijn foto's met mijn iPhone. Lang leve de smartphones!

En dan hebben we nog de Selphy van Canon. Vol goede moed heb ik dit apparaat maanden geleden aangeschaft, samen met wat PL albums en toebehoren. Want : PL moet ik toch ook kunnen. Klopt, ik kan het ook wel, maar dan heb ik wel foto's nodig ;-)

Eerst maar eens wat foto's van de vakantie proberen te PL-en. Misschien dat ik de smaak te pakken krijg en daarna moed verzamel en foto's van een jaar of tien geleden kan gaan printen. Ik moet je eerlijk bekennen dat er (nog!) geen album is van de kinderen. Niks digitaals, niks ingeplakt... Ooit heb ik wel eens wat foto's bij Hema laten afdrukken (in de tijd dat Sem een baby was, hij wordt 10 in het voorjaar, ssssttttt). Dankzij mijn ouders heb ik inmiddels aardig wat foto's van de jongens...

Hier mijn eerste PL pagina...









Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog







Geen opmerkingen