Catalogus case - een beetje dan...

De Stampin' Up ! catalogi staan niet alleen boordevol prachtige producten, maar je vind ook vele prachtige foto's met projecten. Bij bijna elke stempelset is wel een voorbeeld te vinden. 

Zodra ik een nieuwe catalogus in mijn handen krijg, blader ik eerst door de catalogus om naar alle nieuwe producten te kijken, daarna valt mijn oog pas op in het oog springende voorbeelden. En eigenlijk na een aantal keer bladeren ga ik pas op mijn gemak naar de voorbeelden zitten kijken. Het gebeurt niet vaak dat ik een catalogus case doe - en eigenlijk is dit ook niet helemaal gepikt - maar dit vond ik wel weer een heel leuk idee om zelf ook eens uit te voeren...



Op bladzijde 16 van de herfst/ winter catalogus staat een prachtige kaart met op de voorgrond wat gestempelde kerstboompjes. Aangezien ik al een kaartbasis had en daarop een stuk dsp uit de set Season of Cheer had geplakt, ben ik daar mee verder gegaan. 
Over het dsp heb ik een velletje vellum uit de Winter Wonderland Designer Vellum Stack geplakt. Zo lijm doen op vellum is geen goed idee, want je ziet de lijm er dan doorheen. Op de achterkant van de goudkleurige stipjes heb ik een heeeeel klein beetje lijm gedaan - echt maar een klein beetje... En toen kon ik het vellum op het dsp plakken. Ik vind het zo'n leuk effect geven ! Ik heb zomaar het idee dat je meer van dit soort kaarten van me gaat zien komende tijd - ik heb per slot van rekening een heel blokje vellum liggen ;-)

De kerstboompjes heb ik precies zo gestempeld als in het voorbeeld. Geweldig leuke stempelset eigenlijk : Peaceful Pines. Handig is ook dat er bijpassende framelits te koop zijn.
Het middelste boompje heb ik verhoogd opgeplakt met Stampin' Dimensionals.

Rechts bovenin in het hoekje heb ik een klein bannertje geponst en opgeplakt. Daarop heb ik wat Gold Metallic Thread vast geniet en daarop een sterretje geplakt, welke ik geponst heb uit Glimmer Paper Gold.

Het kaartje is niet precies het zelfde geworden, maar er zitten een aantal dezelfde elementen in...


Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne avond nog !








Geen opmerkingen