Halloween PL kaartjes swap



Halloween... ik vind het leuk. Maar mijn vriendin en collega Christa is een rasechte Halloween-o-fiel. Zij kwam ook op het leuke idee een swap onder collega's te organiseren. We kregen de opdracht 10 Project Life kaartjes te maken en naar haar op te sturen. Vorige week ben ik daar druk mee aan de slag gegaan en heb ik weer van mijn (enige) stempelset gebruik gemaakt : Howl-o-ween Treat. Het pompoentje  had ik nog niet eerder gebruikt, dus die wilde ik per se maken. Het ontwerp van het kaartje had ik al in mijn hoofd, het idee moest alleen nog uitgewerkt worden.

Mijn PL kaartje is een beetje gebaseerd op een kaartje wat ik eerder maakten. Met de Polka Dot Textured Impressions Embossing Folder (hele mond vol he !) heb ik een kaartje door de Big Shot gehaald. Uit het Neutrals Paper Stack heb ik een strookje van (1 cm) het gestreepte papier gesneden en van het Glimmer Paper Silver een nog dunner strookje. Deze laag heb ik op een eigen gesneden PL kaartje van Whisper White Thick cardstock geplakt. 

De spetters uit de stempelset Awesomely Artistic vond ik leuk om er bij te gebruiken. De tekst die ik gestempeld heb komt uit de And Many More stempelset.





Alle kaartjes zijn vorige week richting Groningen gestuurd en vandaag kreeg ik mijn envelop weer terug, alleen gevuld met PL kaartjes van de andere deelnemers en een van Chris zelf. Kijk maar eens hoe gaaf die zijn geworden.





Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne avond nog ! Ik ga Halloweenkoekjes bakken en decoreren, ga jij nog wat  leuks doen vanavond ?








1 opmerking

  1. Hi Krista - I've just popped in to have a look at your blog and I can't believe this card and my card for Onstage Live are so similar - funny how across the miles we can be so much alike! I'll post my card about the time we are there and you'll see what I mean - Happy Stampin' Angela

    BeantwoordenVerwijderen