Meer eikels...



Afgelopen week heb je misschien mijn 'eikels' gezien die ik gemaakt heb. Ik had er veel te veel gemaakt en besloot nog een zakje te decoreren en te vullen met de eikels.

Het zakje heb ik eerst aan een kant bestempeld met de blaadjes stempel uit de A Little Something stempelset met het Early Espresso inktkussen. Vervolgens heb ik een stukje Burlap Ribbon iets smaller geknipt en deze met een reepje Into The Woods DSP op het zakje geplakt. In het Into The Woods DSP pak zitten ook vellen met houtnerf print. Die past natuurlijk perfect bij de eikels ! Ook een tekst uit de Expressions Natural Elements past er prima bij, omdat het van hout gemaakt is. 

Het zakje heb ik verder rustig gehouden, ik heb er alleen nog wat sequins opgeplakt. De ontvanger zal het zakje inmiddels wel ontvangen hebben, dus nu kon ik het gerust laten zien ;-)




Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Heel fijn weekend !








Geen opmerkingen