SU-per Challenges #110



Het is donderdag en dat betekent dat er weer een nieuwe challenge online staat... Deze week staat in het teken van een kleurenchallenge. We mochten aan de slag met Elegant Eggplant, Tangelo Twist en Basic Black.


Ik vind het typische Halloweenkleuren. En omdat ik toch nog in Halloweensferen ben, heb ik maar een Halloweenkaartje gemaakt... Nog een paar dagen en je zal voorlopig niks Halloween-erigs meer van me zien ;-)

Ik heb een beetje gesmokkeld en heb Perfect Plum gebruikt ipv Elegant Eggplant, omdat ik het wat te donker vond worden.
Natuurlijk heb ik weer gebruik gemaakt van mijn Howl-o-ween Treat stempelset. Het tekstje komt uit And Many More en de spettertjes uit Awesomely Artistic. Het Happy Hauntings DSP kon ik ook mooi gebruiken... Kom morgen nog maar eens langs voor meer projectjes met het Happy Hauntings DSP.




Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag vandaag verder ! Het is hier prachtig zonnig, bij jou ook ?








1 opmerking

  1. Hoi Krista, lekker op dreef met het Halloween thema ;-) Ik mis alleen die mooie koekjes nog...

    BeantwoordenVerwijderen