Treats...



Nog twee weken en dan is het Halloween ! Niet dat we het vieren he, maar ik moet natuurlijk wel optimaal gebruik maken van mijn Halloween stempelset ;-)

Al surfend over Pinterest kwam ik laatst diverse Halloween 'treats' tegen, deze botten vond ik wel heel erg leuk en lekker, het zijn namelijk gewoon schuimpjes of zoals het mooi heet : meringue.
Er bestaan diverse meringue recepten, ik heb het Franse recept gemaakt omdat dit recept gewoonweg het makkelijkst is.

Natuurlijk moest er een leuk doosje omheen. Ik heb een Tag a Bax Gift Box gepimpt met het Happy Hauntings DSP en de Howl-o-ween Treat stempels.
En nu het doosje met de 'treats' gauw weggeven, want meringue kan je niet heel lang bewaren...




Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne zondag nog !









Geen opmerkingen