Meer eikels !


Nadat ik vorige keer eikels had gebakken miste ik eigenlijk de Acorny Thank You stempelset... Omdat die stempelset er zo goed bij had gepast, heb ik 'm maar gauw besteld en omdat ik de stempelset zo leuk vindt, natuurlijk ;-) De set heeft hier ruim een week op tafel gelegen, ik had eerst een hoop andere dingen te doen, voordat ik er mee mocht spelen.

Gister bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om nog wat eikels te bakken. Toen alles in de oven stond ben ik aan de slag gegaan. Waar ik de vorige keer kant-en-klaar doosjes gebruikt heb, heb ik voor deze eikels een doosje gemaakt. Eigenlijk twee doosjes, want ik had zoveel eikels gemaakt ! Het eerste doosje is een vierkant doosje geworden, gemaakt van het 12 x 12 Kraft cardstock. Omdat dit cardstock wat dikker is, is het prima geschikt om doosjes mee te maken (de kant-en-klaar doosjes zijn ook van dit cardstock gemaakt).

Van een stuk Window Sheet heb ik het deksel gemaakt. Dit doosje is echt easy peasy om te maken. Je weet wel, net als vroeger op de kleuterschool, alleen heb ik geen 16 vierkantjes gevouwen, maar alles keurig uitgemeten. Het deksel heb ik twee mm groter gemaakt, want die moet natuurlijk mooi op het doosje passen.

De eikel en het dopje heb ik gestempeld en met de bijpassende pons Acorn Builder Pons uitgeponst. Het Into The Woods DSP past er goed bij, evenals het Burlap Ribbon. Weer heb ik de zijkanten van het Burlap Ribbon afgeknipt, zodat het een beetje rafelig zou worden. 

De tekststempel komt uit een stempelset dat bij de Watercolor Wishes Card Kit zit. Helaas is deze niet los te koop...

Het andere doosje zal ik van de week nog showen, deze heb ik namelijk nog niet weggegeven en het is niet leuk als de ontvanger ze online al gezien heeft...





Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag vandaag nog !









Geen opmerkingen