Nieuwe workshops !


Wil je deelnemen aan een workshop, geef je dan op via krista@zokris.nl.
De workshops worden gehouden in Huizen en gaan door bij minimaal vier deelnemers. Per workshop kunnen er maximaal 8 personen zich inschrijven.



Tijdens deze workshop maken we diverse pop-up kaarten. De kosten voor deze workshop zijn € 15,- Meld je aan via krista@zokris.nl.


* * *


Tijdens een Koffie & Kaart ochtend kan je kennis maken met Stampin' Up! en een kaart komen maken onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers.

Ben je al bekend met Stampin' Up! en wil je gewoon gezellig een uurtje komen knutselen ? Je bent natuurlijk van harte welkom !
Ook als je denkt dat je niet creatief bent, ben je van harte welkom. Het is vanzelfsprekend dat ik je help waar nodig is. 

De kosten voor zo'n Koffie & Kaart ochtend zijn € 3,50 per keer. Betalen mag op de dag zelf, maar ik vraag je wel je vooraf aan te melden via krista@zokris.nl, zodat ik weet op hoeveel deelnemers ik kan rekenen.

Op de volgende data heb ik Koffie & Kaart ochtenden gepland : 
* woensdag 3 februari
* woensdag 17 februari
* woensdag 2 maart
* woensdag 23 maart

* * *

Tijdens deze workshop leer ik je hoe je d.m.v. watercoloring prachtige kaarten kan maken. Bij aanvang van de workshop ontvang je een pakje Watercolor Paper en een set Aquapainters (t.w.v. € 27,25) die je na de workshop mee naar huis mag nemen.

De kosten van de workshop zijn € 37,50. Meld je aan via krista@zokris.nl voor 30 januari, zodat ik de materialen bijtijds kan bestellen, daarom vraag ik je een aanbetaling van € 15,- te doen.


* * * 



Verjaardagskaarten, wie heeft ze niet nodig ? Het is nog leuker een zelfgemaakte verjaardagswens te versturen ! Kom op mijn Stamp-A-Stack en ga eind van de middag met een stapel kaarten naar huis. Natuurlijk krijg je er ook enveloppen bij om de kaarten meteen te kunnen versturen.


Meld je aan via krista@zokris.nl.









Geen opmerkingen