Giftcard Holder


Langzaamaan probeer ik het maken van de filmpjes weer op te pakken. Een filmpje maken vergt enige voorbereiding, want ik vind het prettig om te weten wat ik ga doen zodat het filmpje geen uren duurt. Helaas lukte het afgelopen week niet eea voor te bereiden. Omdat ik toch een filmpje wilde maken ben ik maar gaan freestylen.

Ik heb een paar dingen gepakt waarvan ik dacht dat het wel leuk bij elkaar zou zijn en ik had bedacht dat ik een Giftcard Holder wilde gaan maken. De camera heb ik aangezet en ik ben maar gewoon begonnen. 


Naderhand heb ik het filmpje wel moeten editen omdat ie te lang was. En omdat het een beetje chaos was, maar hopelijk zie je daar niet te veel van. Volgende keer maar weer gewoon goed voorbereiden wat mij betreft ;-)

Veel kijkplezier !





Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne avond nog en tot een volgende keer !









2 opmerkingen