Ombre...


Heb jij dat wel eens ? Dat je ineens een briljant idee krijgt ? Dat had ik gisteravond toen ik de jongens naar bed aan het brengen was ;-) Ineens wist ik precies wat ik wilde gaan doen, namelijk een ombre achtergrondje maken i.c.m. een achtergrondstempel en - daar issie weer - Watercolor Paper.

Ombre is een Frans woord en het betekent schaduw. Ombre is een kleureffect waarbij je van donker naar licht gaat - of andersom.


Ik had nog een stukje Watercolor Paper liggen, niet helemaal kaartgroot, maar een kleiner kaartje is ook wel een keer leuk ;-)
Allereerst heb ik de geometrische vorm uit de Dotty Angles set op het Watercolor Paper gestempeld met Versamark en deze bewerkt met White Stampin' Emboss Powder en verhit met de Heat Tool.
Vervolgens heb ik het cardstock eerst een beetje nat gemaakt met de Aqua Painters zodat de kleuren mooi in elkaar over zouden vloeien. Daarna ben ik begonnen met Watermelon Wonder en Blushing Bride ink op het stuk cardstock aan te brengen. 

De tekst komt uit de SAB set Hello en heb ik met Gold Stampin' Emboss Powder op Vellum A4 Cardstock gedaan en daarna uitgeknipt. De bloemetjes komen weer uit een andere SAB set, namelijk Botanicals For You.
Beide sets zijn gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf € 60,-.




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne middag verder en tot vanavond, want dan is er weer een internationale blog hop !








Geen opmerkingen