Favoriete stempelset


Gister ben ik een halve middag bezig geweest met de Foxy Friends stempelset en bijpassende pons, maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet helemaal. Ik ben gewoon niet van de cute stempels... 

Na wat gepruts heb ik die stempelset aan de kant gelegd en ben ik met mijn favoriete stempelset van het moment gaan werken.
Een van mijn favoriete stempelsets - of eigenlijk zijn het er twee - zijn Swirly Bird en Sunshine Sayings, maar dat had je misschien al begrepen ;-)


Het DSP wat ik als achtergrond gebruikt heb bij deze kaartjes komt uit de kleine paper stack A Little Foxy DSP en het Neutrals DSP. Bij grijs vind ik zwart en geel ook heel mooi passen en daarom heb ik de bloemen in Daffodil Delight en So Saffron gestempeld.


Uit Basic Black Cardstock heb ik het woordje 'love' gestanst. Dit stansje zit in de Sunshine Wishes Thinlits Dies set. 

Op de foto is het niet te zien, maar de kaartjes zijn 10 x 10 cm. Een heerlijk klein formaatje om mee te werken...


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Fijne dag vandaag !








Geen opmerkingen