Global Design Project #040 | CASE the Designer


Een van de leukste - zo niet de leukste - challengeblogs is het Global Design Project. Deze week staat in het teken van 'Case the designer' en nu is het de bedoeling om de kaart van Shawn te casen. Je hoeft niet per se het ontwerp precies na te maken, maar je kan ook de schets nemen of het thema 'bloemen'.


Ik besloot om de schets te nemen en 'iets' met bloemen te gaan doen. De schets heb ik omgekeerd. En ik heb maar een bloem op mijn kaart verwerkt. Daarvoor heb een stempel uit de Swirly Bird stempelset genomen en met Flirty Flamingo afgedrukt. De blaadjes heb ik met Pear Pizzazz gestempeld. Met de Polka Dot Textured Impressions Embossing Folder heb ik de achtergrond gemaakt. Aan de zijkant van de kaart is een reepje Neutrals DSP en een nog kleiner reepje Glimmer Paper Silver geplakt.
De tekst komt uit de stempelset Sunshine Sayings.




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Bedankt weer voor het langskomen !








7 opmerkingen

  1. A gorgeous card Krista. I love your interpretation of Shawn's card this week. Thanks so much for playing along to the Global Design Project. xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Louise ! It was a fun challenge, as usual !

      Verwijderen
  2. Love the crisp clean lines and striking colours Krista ... the lovely flower pops beautifully!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO gorgeous Krista! I love the combination you've put together this week! Thanks so much for joining in with this week's Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a simply gorgeous card. I love the way you used the layout. Thanks so much for playing along.

    BeantwoordenVerwijderen