Frosted Medaillons


De mussen vallen bijna van het dak van de hitte en ik ben lekker kerstkaarten aan het maken ;-) Natuurlijk gebruik ik producten uit de nieuwe herfst/ winter catalogus...de online catalogus vind je {hier}. De Frosted Medaillons stempelset was de eerste set waar ik direct voor viel toen ik de catalogus doorbladerde. 

De kaart wilde ik ook een 'frosted' look geven dus ben ik met koele kleuren aan de slag gegaan, namelijk met Soft Sky, Smoky Slate en Whisper White. Eigenlijk vind ik deze kleurencombi het mooist om kerstkaarten te maken.


De basiskaart lijkt op Pool Party of Marina Mist, maar is echt Soft Sky ;-)

De grote stempel heb ik met Versamark op Watercolor Paper afgedrukt, met White Stampin' Emboss Powder bestrooid en verhit met de Heat Tool. Daarna heb ik wat inkt op een clear block gedaan, deze nat gemaakt met een Stampin' Spritzer en dit vervolgens over het Watercolor Paper gewreven. De tekst heb ik ook met White Stampin' Emboss Powder gedaan.

De kaart heb ik afgemaakt met Silver Metallic Thread en wat Rhinestone Basic Jewels.



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 



Bedankt voor het langskomen en tot gauw !







Geen opmerkingen