Global Design Project #062 | Sketch Challenge


Ken je Bloom On ? Bij Bloom On kan je een abonnementje nemen op boeketten. Ik zie steeds advertenties van dit bedrijf op internet langskomen en de getoonde boeketten vind ik prachtig. En zo inspireerde dit bedrijf mij een kaartje te gaan maken van een boeket op vaas. De stempelset Jar of Love is daar perfect voor, de bloemen staan weliswaar in een pot i.p.v. een vaas, maar ach...😜

Het heeft even geduurd voordat het een beetje naar mijn zin was. Ik ben echt uren bezig geweest met bloemetjes stempelen en stansen. Of de kleurencombinatie vond ik niks of de schikking van het boeket stond me niet aan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet helemaal tevreden was, maar omdat ik er zo lang mee bezig was, vond ik het tegen etenstijd wel welletjes en ben ik gewoon alles maar op gaan plakken.
Ik was van plan met deze kaart mee te doen met de challenge van afgelopen week van het Global Design Project. Later twijfelde ik daar weer over omdat ik niet zo blij was met de kaart, maar nu ga ik 'm daar toch maar inleveren. Heb al veel te lang niet meegedaan.


Dit is de eerste kaart gemaakt in ons andere huis. Eindelijk heb ik sinds van de week een eettafel - yay ! Ik kan weer gaan stempelen. Eigenlijk moet ik 'm nog even behandelen, maar wilde per se eerst een kaart gaan maken - dat behandelen komt van de week wel ;-)


Tot gauw weer !!









3 opmerkingen

  1. Such a pretty card Krista! I am glad you didn't give up! Thanks for playing at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The flower araanagement arrangmenet and placement is awesome! Congrats on GDP062 Special Mention!

    BeantwoordenVerwijderen