Global Design Project 066 | Sketch Challenge


De nieuwe uitdaging van het Global Design Project vind ik leuk ! Deze week kan je aan de slag met een heel leuke schets. Zoals je op de foto kan zien heb ik 'm iets anders geïnterpreteerd. 

Toch heb ik ook een touwtje/ strikje en een tekst gebruikt. Voor deze kaart wilde ik graag aan de slag met de Wondrous Wreath stempels en de bijpassende Wonderful Wreath Framelits Dies. Deze stempelset blijf ik geweldig vinden!

De kaart is 12 x 12 cm. Vroegah maakte ik bijna alleen maar vierkante kaarten, terwijl ik tegenwoordig juist meer rechthoekige kaarten maak. Toch vind ik een vierkante kaart op zijn tijd wel heel leuk om te maken. 


Bedankt weer voor het langskomen en tot volgende keer !! 


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :









3 opmerkingen

  1. Krista, this is a beautiful card and a great use of the sketch. Thanks for playing along this week at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SO beautiful Krista!I can't believe that I haven't used this set yet this Christmas. I must fix that! Thanks so much for sharing your creations and for joining in with this week's Global Design Project <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous Krista. Thanks so much for playing along to the Global Design Project again this week. xo

    BeantwoordenVerwijderen