Succulents II


Wat vind ik de Oh So Succulent stempelset toch leuk! Bij deze kaart wilde ik de plantjes als achtergrond gebruiken. Met Versamark inkt heb ik alle plantjes afgedrukt op Watercolor Paper en daarna verhit met White Stampin' Emboss Powder. Vervolgens heb ik met Cucumber Crush inkt en water de achtergrond afgemaakt. Ik ben trouwens wel bezig de laatste week met kleuren die ik eigenlijk normaal niet gebruik ;-)


Omdat ik de achtergrond van de kaart al redelijk druk vond wilde ik het verder rustig houden en heb alleen nog een tekst toegevoegd.

Fijn weekend!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :








2 opmerkingen

  1. Good Evening!
    Thank you very much for so much inspiration.
    I love your work!!!
    Best regards
    roseline from hamburg

    BeantwoordenVerwijderen