Birthday Blooms


De laatste tijd probeer ik wat meer kleuren te gebruiken die ik bijna nooit gebruik. Jaren geleden was Rose Red een van mijn favoriete kleuren. En nog vind ik het een prachtige kleur, ik weet ook niet waarom ik deze kleur tegenwoordig bijna niet meer gebruik...

De bloem van de Birthday Blooms stempelset heb ik op Watercolor Paper afgedrukt met Versamark inkt en doormiddel van heat embossing met White Stampin Emboss Powder verhit.
Met een Aqua Painter heb ik de bloem eerst helemaal nat gemaakt en daarna ingekleurd met Rose Red inkt, Pear Pizzazz inkt en Old Olive inkt. Op deze manier vloeit de inkt mooi. Zorg er tussendoor wel voor dat je de nog niet ingekleurde delen nat houdt.

Natuurlijk moest ik de bloem ook even inkleuren met de Clear Wink of Stella Glitter Brush. Ik vind de Wink of Stella Brushes echt geweldig en ik gebruik ze eigenlijk bij elke kaart wel. Kijk maar eens hoe mooi het glittert :




Fijne dag en vast een fijn weekend!! 




Wil je dit project ook  maken ? 

Geen opmerkingen