Achtergronden maken


Bij het maken van deze kaart heb ik me laten inspireren door mijn nieuwe jurkje. Oker en petrol passen mooi bij elkaar, de SU-kleuren heten Crushed Curry en Island Indigo. De laatste is helaas retired, maar dat weerhield me er niet van om 'm te gebruiken.

Het is heel eenvoudig om zelf achtergronden te maken door gebruik van stempels. Ik heb gebruik gemaakt van de grote stip uit de Yay You stempelset. Ook deze is retired (meh) en was een hostess set. 
't Is een kaartje met retired producten geworden, want ook de Lovely Word Thinlits zijn inmiddels retired. Maar dat mag de pret niet drukken, toch?


Aangezien ik zo lekker bezig was met deze kaart besloot ik er nog een paar te maken. Voor de kaart met de Mint Macaron stippen had ik eigenlijk een andere bestemming, maar eenmaal bezig leek het me ook wel leuk om er een kerstkaart van te maken. Waarom niet!
Het hertje komt uit  de set Santa's Sleigh Dies Thinlits.


Het hertje op deze kaart lijkt wel koperkleurig, maar is in real life echt goudkleurig... ;-) Ook een aantal stippen zijn goudkleurig, maar ook dat is helaas niet goed te zien op de foto. Maar nu weet je het...


Heel fijne dag vandaag! Als ik de weerberichten mag geloven wordt 't prima stempelweer de komende dagen. Tot gauw weer!


Geen opmerkingen