Kerst in augustus...


Je kan d'r niet vroeg genoeg bij zijn hè wanneer je zelf je kerstkaarten gaat maken. Ik bedoel, kerst is nog maar 129 dagen van ons verwijderd en vóór die tijd wil je natuurlijk wel je kaarten verstuurd hebben. Althans, dat voornemen heb ik. Vorig jaar had ik dat voornemen ook, maar het pakte iets anders uit dan gedacht 😂

Maar goed, het begin is er. In de nieuwe herfst/ winter catalogus - die per 1 september ingaat - staan weer heel leuke stempelsets, waaronder Beautiful Blizzard. Die set - met bijpassende thinlit - is toch wel mijn favorietje uit deze catalogus...


De achtergrond heb ik gesponsd op Shimmery White card stock. 't Card stock blijft mooi glimmen ondanks de laag inkt die erop zit.

Nu op naar de volgende kerstkaart 😊. Fijne dag vandaag!



Geen opmerkingen