Follow Your Dreams


Follow your dreams... Mooie tekst en helemaal waar!

Ik schaam me een beetje om het te zeggen, maar ook deze stempelset met bijpassende framelits lag even ongebruikt in mijn kast... Ik zou bijna zeggen dat ik teveel Stampin' Up! spullen heb 😆.
Maar ik zeg liever dat ik te weinig tijd heb om te knutselen. Liefst zou ik elke dag lekker gaan zitten rommelen met papiertjes en inkt, maar dat laat mijn werk en huishouden niet toe.

Maar goed, ik ben weer terug van weggeweest. Ik was onlangs lekker bezig, maar toen overleed mijn oma twee weken geleden en heb ik weinig zin gehad in knutselen.


De layout van deze kaart komt je misschien wat bekend voor... ik vond het stukje DSP met het Linen Tread zo leuk op {deze} kaarten, dat ik het nog maar eens gebruikte. 't Kan zomaar zijn dat je het nog eens tegenkomt 😏

De inkt die ik gebruikt heb is Mint Macaron, die vind ik bij zwart en wit zo mooi kleuren...

Fijne dag en tot gauw weer!

Geen opmerkingen