Painted Seasons


Yes, eindelijk weer een knutseldagje! Kon ik meteen de nieuwste Sale-A-Bration producten uitproberen die hier al even liggen...

Bij besteding van € 120,- kan je ervoor kiezen de Painted Season bundle erbij te bestellen. Helemaal gratis! De bundle bestaat uit een stempelset en bijpassend DSP. En wist je dat je nu ook bijpassende framelits kan bestellen?







Het DSP vind ik echt geweldig mooi, ik ben er dan ook nog lang niet mee uitgespeeld. De bloemen heb ik afgedrukt met Calypso Coral inkt, één bloem is afgedrukt met Grapefruit Grove omdat ik de andere inkt er niet zo bij vond passen - maar eigenlijk heb ik daar al een beetje spijt van, haha... 
't Had best gekund.

De leuke tekst komt uit de set Color Me Happy.

Fijne dag nog en tot gauw, ik knutsel nog even verder! 😄




Geen opmerkingen