Bird Ballad DSP


Na een drukke periode om het schooljaar af te sluiten èn een hele fijne vakantie in Frankrijk kom ik er eindelijk aan toe je deze twee kaartjes te laten zien.

Ver voor mijn vakantie heb ik deze twee heel simpele kaartjes gemaakt. Dit mooie designer series papier heeft gewoon niet veel meer nodig... Ik hou d'r van!


't Was eigenlijk een serie van drie kaartjes, maar een heb ik er verstuurd voordat ik er een foto van kon maken.

Ik hoop de komende vrije weken lekker veel te kunnen knutselen. De kinderen staan op het punt de rest van de vakantie bij hun vader door te brengen, mijn lief gaat nog een weekje met zijn vrienden op pad, de weersvoorspellingen zijn niet heel gunstig èn mijn pre-order van de nieuwe herfst/ winter catalogus komt hopelijk snel deze kant op, dus ik zeg: knutseltijd! 😁 



Gebruikte producten:
Another Wonderful Year Clear-Mount Stamp Set
Another Wonderful Year Clear-Mount Stamp Set
[146695]
€ 38,00
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50


Geen opmerkingen