Sale-a-Bration 2016 International Stampin' Up! Blog Hop


Leuk dat je weer een kijkje komt nemen bij deze blog hop ! Misschien ben je hier gestart - bij mij, ZoKris - of je bent deze hop elders begonnen en kom je van het blog van Julie Davison. In beide gevallen wil ik je welkom heten bij deze Internationale Stampin' Up! Blog Hop.

Deze blog hop staat weer in het teken van de Sale-A-Bration, die nog loopt tot eind maart. Dat betekent nog steeds dat je bij elke € 60,- die je besteed je een gratis product mag uitkiezen uit deze folder.


Voor deze blog hop heb ik gekozen te werken met de stempelset Perfect Pairings. Wat een leuke stempelset is dit ! Ik heb een aantal 10 x 10 kaartjes en een bijpassend doosje gemaakt. Ook heb ik ervoor gekozen een kleurenschema aan te houden. Ik heb Watermelon Wonder, Blushing Bride en goud gekozen.
De complete lijst met gebruikte materialen vind je helemaal onderaan deze post.

Klik op de foto's om de afbeelding groter te zien

 

 

 


Dank je wel voor het langskomen ! Hop je verder mee ? Hier vind je alle deelnemers en allen hebben geweldig leuke projecten gemaakt, veel plezier nog !




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog










16 opmerkingen

  1. Gaaf! Helemaal loek! What a great project! I love this box! Hugs, Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this! What an awesome little box of cards. Fantastic colors and designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Krista, your little cards are great! I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krista, These are beautiful! I love how you used the gold! So pretty! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous gift set Krista. I love the variety you've used to embellish the cards. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie set in deze kleuren combi. Kom ik via Kylie Bertucci bij jou op je blog terecht, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this project Krista - such a lovely set of cards! Love the colour scheme and well everything about the designs!! :-) x

    BeantwoordenVerwijderen